MMO NA WESOŁO: Affected Zone Tactics - Nowa Twarz Starej Techniki • Recenzja Gry

MMO NA WESOŁO: Affected Zone Tactics - Nowa Twarz Starej Techniki

MMO NA WESOŁO: Affected Zone Tactics - Nowa Twarz Starej Techniki

Krok za krokiem strategii za ostatnie lata znów stanęły popularne. Warto wspomnieć XCOM Enemy Unknown która włożyła swój istotny wkład w gatunku. Affected Zone Tactics - izometryczna taktyczna RPG z krok za krokiem bojami, a jeśli prościej mówiąc - styl gry z serii S.T.A.L.K.E.R. z aluzjami na strefę alienacji i ugrupowania które walczą między sobą za własność nad terytoriami.

Nieprawidłowy przebieg = śmierć

Niedaleka przyszłość, podczas rozwoju naszej cywilizacji rozbłyskuje dotkliwy niedostatek zasobów, czyli cały kryzys po danym powodzie. Lecz, jak jest nie dziwnie, znajduje się nowy zasób - niebieski kryształ z którym nie tak wszystko prosto naprawdę. Żeby jego zdobyć trzeba utrafić do jednego portalu, być może paralelny świat, dokładnie nie jasno, lecz jasno to, że kryształy tam są, i jeśli za nimi nie pójdziecie, to znajdzie się ktoś śmiały za was. Toż same ryzykanckie zbierają się razem i idą podbijać niezbadane, po drodze nieźle zarabiając. Fabuła was tu nie żałuje i wykłada wam naraz wszystko, bo dalej oparcie pójdzie na gameplay. To dosyć poprawny przebieg, przecież wam wszystko już wyjaśniły, wyłożyły warunki i proponują starą dobrą “krok za krokiem strategii”, cześć "SilentStorm". ;)

Affected Zone Tactics gra strategiczna

Na początku stwarzacie bojowca, przebiegacie parę treningów, i po kilku zwycięstwach, i najprawdopodobniej kilku porażkach wspominacie, że jest sklep i skład, na którym można zostawać całe zasoby. Kiedy w całości stwarzacie personaż wy idzie na pobojowisko gdzie was już czekają. Wszystkiego tu jeden reżim - zachwyt flaga, z każdej strony po 8 bojowców, każdy kieruje się realnym graczem. Zadaniem jest prosto załapać całe punkty, albo przetrącić całych przeciwników, wszystko niby dość prosto. By nawet rekomendowałem grać z druhami, bo tu ważna jest naczelna praca, przecież rozkaz przeciwników będzie chytry, i każdy przebieg jest ważny. Po mierze tego jak otrzymujecie zwycięstwo więcej i więcej wam nadaje się za to doświadczenie który potem tracicie na różne polepszania. Jeśli oczekujecie bitwę zbyt długo, to prostszy wybrać “randomly” kilku "czołgów" (które będą posuwać przednią flankę) i jednego "świetlika".

Można również kraty dwoje przeciw dwom, myślę taki reżim jest o wiele weselszy, ponieważ ciekawszy pisać w czacie i współczuć jeden jednemu we dwoje aniżeli z siedmiu graczami. W grze wszystko dosyć minimalistyczno, chociaż na pewno większości akurat takie podejście podoba się. Mechanika boju mocno przypomina powyżej jest wspomniany XCOM i Jagged Alliance. Tu jest tylko jedno "lecz", działać na wyprzedzenie tu nie wolno. Pokłaść żołnierza do kryjówki i pokazać jemu ochraniać jakąś pewną strefę, wykonując pewne działania nie wyjdzie. Doustnie zabawową walutę można nabyć za realne pieniądze, albo kupić premium-konto, żeby proces szedł szybciej. Free-to-play jak nie jak.

Affected Zone Tactics gra strategiczna

Oczekiwania a rzeczywistość

Równowaga w grze trochę obudził czujność, na przykład fiszka z miotami, kiedy całe porozumieją się prosto zarzucać przeciwnika granatami za co oni wiadomo otrzymują wiele punktów. Gra jest dosyć chaotyczna, w niej mało taktyki, nowicjuszkom z weteranami wypadnie bardzo ciężko, by nawet powiedziałem, że oni prawie nie mają szans. Boty są tu tępe, a w reżimie PVP trzeba wystarczy długo czekać tymczasem was zarzucą do boju. Jeszcze jedna usterka gry - interfejs. Na przykład po boju kostium, albo broń jest uszkodzony i pokłaść nowe moduły na nich nie być może, tak jak wszystko uszkodzony, i naraz ci nie proponują podreperować się. Zaczynasz łazić po wkładkom i nic nie znajdujesz, w końcu końców wypada prosto kupić nowe. Chociaż nie myślę, że u was powstaną podobne problemy, prosto doradzam przejść trening i po interfejsie. Podoba się różnorodność klas bojowców w każdym z których jest podklasa, toż to odkrywa dosyć wiele możliwości nie pole boju. Początkujący ta gra zwabi niskimi systemowymi wymogami i prostotą - ładował grę, stworzył personaża i naprzód. Tymczasem to grywalny, potencjalny, trochę ciekawy, lecz dosyć surowy, toż spodoba się tylko koneserom gatunku, które już pograły we wszystko i chcą wypróbowania sobie podobnymi.
 


Ta recenzja ma charakter humorystyczny, jest częścią cyklu MMO NA WESOŁO, w którym Ihnatii w zabawny sposób przybliża poszczególne produkcje MMO.

Zainteresował Cię Affected Zone Tactics? Przeczytaj recenzję Ani, tym razem na poważnie ;)

Ihnatii Korzhevoi

Ihnatii Korzhevoi

Ja z Ukrainy, naraz będzie zrozumiale niestandardowy sposób napisania albo niektóre błędy:) Student Ekonomicznego Uniwersytetu we Wrocławiu. Często rozmawiam na języku angielskim, wielbię słuchać muzykę, zgłaszam się melomanem. Uprawiam aktywny i czasami ekstremalny sport. User Androidu z doświadczeniem, wielbię IT a niektórymi wieczorami lubię z druhami pograć po siecie. Uważam za arcydzieło grę Wiedźmin 3. Zawsze chodzę na filmy o komiksach, zwłaszcza od DC. W kompanii druhów nie przepuszczam powodu, żeby pożartować nad kimś. Staram się nie wydawać czas daremnie, jednak niektóre moje gadżety uważają owak ;)

  • Affected Zone Tactics logo gry png

    Affected Zone Tactics

    Gatunek: Strategiczne
    Tematyka: Wojenna
    Grafika: izometryczna
    Producent: Light Vision Interactive
    Wydawca: Light Vision Interactive
    Platformy: Windows

    • 7.0
    • 0.0
    • 7.3
*/*/

Zobacz podobne więcej z tego działu

Affected Zone Tactics EU | First Tutorial (Gameplay) [Full HD]
Ski Jump Simulator - Promo Video [Full HD]
Splitgate - Gameplay [FullHD]
Splitgate - Trailer [FullHD]
Deeeep.io - Gameplay [FullHD]

Najchętniej grane

BEST GAME - Fury
  • Sonda Affected Zone Tactics
  • Głosuj na wady i zalety gry!
ZALETY 
WADY 
 NEWSY
najnowsze