Playerunknown's Battlegrounds

  • Gatunek: Shootery
    Tematyka: Battle royale
    Grafika: 3D
    Producent: Bluehole
    Wydawca: Bluehole
    Platformy: PC, Xbox One, Android, iOS
    Premiera: 2017
    Polska wersja: NIE
    Koszt gry: Buy to play
    Ograniczenia wiekowe: brak
    Aktywna: NIE

  • TRYB ROZGRYWKI
    • PvP
    • PvE
  • RANKING MMO       OCENA GRACZY     362. 0.0 Shootery
    37.
    ILOŚĆ GŁOSÓW
    0
  • TWOJA OCENA 0.0
  • OCENA REDAKCJI 8.0

Nie zgadzasz się z oceną gry?
GŁOSUJ!

Playerunknown's Battlegrounds  jest fenomenem ostatnich miesięcy. Produkcja została udostępniona w tak zwanym wczesnym dostępie 23 marca 2017 roku, niespełna 9 miesięcy później zadebiutowała w finalnej wersji i przez ten czasu zdobyła rzeszę fanów na całym świecie. Playerunknown's Battlegrounds  zostało stworzone przez koreańskie studio Bluehole. Za wizję produkcji odpowiedzialny był Brendan Green, który do tej pory miał okazję tworzyć kilka modów do znanych  produkcji opartych na podobnej mechanice (chociażby ARMA II, ARMA III czy H1Z1). Tytuł ten to typowy przedstawiciel gatunku Battle Royale, a sama produkcja została wydana na dwóch platformach – komputerach osobistych oraz Xbox One.

Mechanika rozgrywki nie jest zbyt skomplikowana. Naszym głównym zadaniem jest przetrwać. Początkowo tworzymy naszą postać (co nie ma wpływu na samą rozgrywkę), a następnie dołączamy do rozgrywki. Tutaj na jedną ogromną mapę zostaje zrzuconych stu graczy i w zależności od trybu grają wszyscy na wszystkich (tzw. FFA), a także w kooperacji drużyn dwu lub czterosobowych. Mapy, które zostały przygotowane przez twórców są ogromne, dzięki czemu początkowy etap rozgrywki może wydawać się nieco powolny, jednak później obszar potyczek się zmniejsza. Zmusza to graczy to przemieszczenia się po mapie. Do naszej dyspozycji twórcy oddali w świecie gry różne bronie, a także sprzęt ochronny, który ma swoje poziomy i możemy go dzięki znalezionym elementom ulepszyć. Za każdą zakończoną rozgrywkę otrzymujemy doświadczenie, przez co awansujemy na kolejne poziomy. Dodatkowo wygrywając potyczki zyskujemy punkty rankingowe, które umożliwiają wspinanie się na wyższe stopnie drabinki rankingowej.

Pod względem technicznym gra została oparta na silniku studia Epic – Unreal Engine 4. Jednak w praktyce twórcy ze studia Bluehole zastosowali całą masę różnych modyfikacji, które w znaczący sposób wpływają na optymalizację tytułu na komputerach. Z drugiej strony szata graficzna z całą pewnością nie należy do najmocniejszych punktów produkcji Playerynknown's Battlegrounds. Twórcy jednak cały czas dodają nowe aktualizacje do tytułu i nieustannie ją rozwijają.

video

Playerunknown's Battlegrounds trailer [Full HD]

Zobacz podobne więcej z tego działu

Najnowsze Najlepsze 0 komentarzy
  • Sonda Playerunknown's Battlegro...
  • Głosuj na wady i zalety gry!
ZALETY 
WADY 
NEWSY 
najnowsze
forum 
2018-05-17 18:47:36 Gra super ale to co ostatnio na niej się dzieje to jakaś porażka. pełno błędów, konta rosną w tempie ekspresowym bo używają nielegalnych programów do wszystkiego. Dla uczciwych graczy ta gra przestaje mieć sens, bo co z tego, że wyda się kupę kasy jak nastolatek przegania cie w mgnieniu oka i jeszcze z ciebie się śmieje. Ewenty są ustawiane pod wybranych, co topka ma znika by słabszym było ciężej urosnąć i ich dogonić. gram w nią już 4 lata chyba to już mój nałóg ale taka jest prawda.
2018-05-03 12:49:31 Bardzo dobra gra ktora potrafi wciagnac na dlugie miesiace... lecz ostatnimi czasy tworca poswieca jej jak i rowniez graczom coraz mniej czasu. Kiedys bylo zdecydowanie lepiej. Duza bolaczka tej gry sa eventy urozmaicajace rozgrywke. Nowych nie ma jedynie kopie starych stworzonych z mysla o hallowen,walentynkach,bozym narodzeniu ktore w przypadku powtorzenia sie w tej samej postaci nie przynosza takich korzysci jak przy pierwszym uruchomieniu. Nowy gracz znajdzie cos dla siebie poniewaz konto rozwija sie grubymi miesiacami, lecz stali bywalce nie maja zbytnio co robic. A tez nie zanosi sie aby bylo lepiej.. a szkoda.
2018-04-23 18:19:01 polecam tą gre bo wciąga ale mam kłopot z mapami każdego obszaru bo nie chce sie włączyć