Wojny Panteonów w Skyforge! • MMO News

Wojny Panteonów w Skyforge!

Wojny Panteonów w Skyforge!

2 grudnia studio Allods Team ogłosiło rozpoczęcie turnieju w ramach którego mogą zmierzyć się ze sobą wszystkie panteony Aelionu. Zawody będą się odbywać na wielu płaszczyznach. Liczebność nie ma znaczenia. W starciu mogą wziąć zarówno paroosobowe grupy, jak i potężne armie nieśmiertelnych. Do wygrania natomiast przewidziane są nagrody, o które warto walczyć.

Turniej będzie podzielony na trzy etapy i będzie trwał około trzech miesięcy. Podczas każdego etapu przez 24 dni odbywać się będą równolegle starcia między poszczególnymi Panteonami zgłoszonymi do turnieju oraz bitwami między członkami danego Panteonu a potężnymi potworami. W ramach trybu PvP, każdy Panteon będzie musiał wystawić pięciu swoich przedstawicieli którzy zetrą się z równie liczebną drużyną przeciwną. Dziennie odbędzie się sześć podobnych bitew. Natomiast w przypadku trybu PvE każdy Panteon jest zobligowany do wystawienia drużyny składającej się z dziesięciu graczy, których zadaniem będzie przedarcie się przez kolejne, coraz trudniejsze fale potworów.



Jak już wspomniałem, jest o co walczyć. Najpotężniejszym Panteonom dane będzie umieścić na orbicie swoją własną stację, natomiast zwycięzcy zadecydują, jakich nowych możliwości doświadczą gracze na całym serwerze. Ponadto pierwszych dziesięć Panteonów będzie mogło zawalczyć o prawa do posiadania świątyni Złotej Ligi, która zostanie wzniesiona na jednej z lokacji po zakończeniu turnieju. Tereny należące do szczęśliwego Panteonu zostaną udekorowane jego barwami, natomiast najzacieklejszym wojownikom podczas starć zarówno PvP jak i PvE, zostaną postawione popiersia w Obserwatorium Świętych. Nagrodzonym jednak nie dane będzie, gdyż w każdej chwili inne Panteony będą mogły najechać zwycięskie tereny i starać się je zająć.

Szykują się zatem trzy miesiące pełne wrażeń w świecie Skyforge. Do zobaczenia na turnieju i miejmy nadzieję, że będziemy po tej samej stronie!
 

Łukasz Szybałdin

Łukasz Szybałdin

Grał w teatrze, tańczył tańce ludowe a nawet zdarzyło mu się śpiewać w zespole, ale to było dawno. Obecnie studiuje nanoinżynierię na Politechnice Wrocławskiej próbując "poznać język wszechrzeczy", co choć bardziej przypomina starcie mopsa z niedźwiedziem, dzielnie próbuje osiągnąć. Uwielbia gry komputerowe wszelkiego gatunku i od zawsze pragnął zajmować się ich tworzeniem.

 

  • Skyforge

    Gatunek: Fantasy MMORPG
    Tematyka: Fantasy/Sci-fi
    Grafika: 3D
    Producent: Allods Team
    Wydawca: Mail.ru
    Platformy: Windows

    • 7.7
    • 0.0
    • 7.7
*/*/

Zobacz podobne więcej z tego działu

Skyforge - Archer Gameplay [Full HD]
Skyforge - Journey of the Divine Trailer [Full HD]
Skyforge - Alchemist Gameplay Trailer [Full HD)
Skyforge - Operation Ophelia Trailer [Full HD]
Skyforge - Cybernetic Alliance Trailer [Full HD]

Najchętniej grane

BEST GAME III - Rise of Angels
  • Sonda Skyforge
  • Głosuj na wady i zalety gry!
ZALETY 
WADY 
    • Piękna grafika 2
    • Ciekawe rozwiązania 0
    • Klimatyczna muzyka 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1'" 0
    • 1 0
    • \ 0
    • 1 0
    • 0
    • 1 0
    • @@J5oGE 0
    • 1 0
    • JyI= 0
    • 0
    • 1 0
    • 0
    • 1 0
    • 1'" 0
    • 1 0
    • \ 0
    • 1 0
    • 0
    • 1 0
    • @@46mRl 0
    • 1 0
    • JyI= 0
    • 1 0
    • 0
    • 1 0
    • 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • -1 OR 2+480-480-1=0+0+0+1 -- 0
    • -1 OR 3+480-480-1=0+0+0+1 -- 0
    • -1 OR 3*2 0
    • -1 OR 3*2>(0+5+480-480) -- 0
    • -1 OR 2+578-578-1=0+0+0+1 0
    • -1 OR 3+578-578-1=0+0+0+1 0
    • -1 OR 3*2 0
    • -1 OR 3*2>(0+5+578-578) 0
    • -1' OR 2+774-774-1=0+0+0+1 -- 0
    • -1' OR 3+774-774-1=0+0+0+1 -- 0
    • -1' OR 3*2 0
    • -1' OR 3*2>(0+5+774-774) -- 0
    • -1" OR 2+448-448-1=0+0+0+1 -- 0
    • -1" OR 3+448-448-1=0+0+0+1 -- 0
    • -1" OR 3*2 0
    • -1" OR 3*2>(0+5+448-448) -- 0
    • -1);select pg_sleep(0); -- 0
    • 828' 0
    • 1 0
    • 1 0
    • -1 OR 2+749-749-1=0+0+0+1 -- 0
    • -1 OR 3+749-749-1=0+0+0+1 -- 0
    • -1 OR 3*2 0
    • -1 OR 3*2>(0+5+749-749) -- 0
    • -1 OR 2+409-409-1=0+0+0+1 0
    • -1 OR 3+409-409-1=0+0+0+1 0
    • -1 OR 3*2 0
    • -1 OR 3*2>(0+5+409-409) 0
    • -1' OR 2+425-425-1=0+0+0+1 -- 0
    • -1' OR 3+425-425-1=0+0+0+1 -- 0
    • -1' OR 3*2 0
    • -1' OR 3*2>(0+5+425-425) -- 0
    • -1" OR 2+677-677-1=0+0+0+1 -- 0
    • -1" OR 3+677-677-1=0+0+0+1 -- 0
    • -1" OR 3*2 0
    • -1" OR 3*2>(0+5+677-677) -- 0
    • 799' 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1'" 0
    • 1 0
    • \ 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 0
    • 1 0
    • @@6FQ3a 0
    • 1 0
    • JyI= 0
    • 1 0
    • 0
    • 1 0
    • 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • -1 OR 2+923-923-1=0+0+0+1 -- 0
    • -1 OR 3+923-923-1=0+0+0+1 -- 0
    • -1 OR 3*2 0
    • -1 OR 3*2>(0+5+923-923) -- 0
    • -1 OR 2+590-590-1=0+0+0+1 0
    • -1 OR 3+590-590-1=0+0+0+1 0
    • -1 OR 3*2 0
    • -1 OR 3*2>(0+5+590-590) 0
    • -1' OR 2+47-47-1=0+0+0+1 -- 0
    • -1' OR 3+47-47-1=0+0+0+1 -- 0
    • -1' OR 3*2 0
    • -1' OR 3*2>(0+5+47-47) -- 0
    • -1" OR 2+915-915-1=0+0+0+1 -- 0
    • -1" OR 3+915-915-1=0+0+0+1 -- 0
    • -1" OR 3*2 0
    • -1" OR 3*2>(0+5+915-915) -- 0
    • -1;select pg_sleep(16.47); -- 0
    • 167' 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • Powtarzalne zadania 1
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • Tygodniowe limity 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • Mikropłatności 0
 NEWSY
najnowsze