Wartime nie zwalnia i zachwyca nowościami! • MMO News

Wartime nie zwalnia i zachwyca nowościami!

Wartime nie zwalnia i zachwyca nowościami!

Wartime to interesująca pozycja z gatunku strategicznych gier przeglądarkowych, w których gracz staje się dowódcą wojskowym i dba o strategie, plany i ekonomię swoich sił. Twórcy gry regularnie wzbogacają swoją grę o nowe elementy i usprawnienia, a kilka z nich pojawiło się w rękach graczy w ostatnich dniach. Sprawdźmy co dla nas przygotowali w swoich ostatnich aktualizacjach.

Wartime gra strategiczna online pc

Najbardziej aktualna porcja nowości weszła w życie na chwilę przed weekendem, kiedy to twórcy ogłosili usprawnienie szeregu elementów. Od teraz każdy budynek może być przez graczy atakowany lub wzmacniany (zależne jest to od tego, w jakiej roli występuje gracz), a brak żołnierzy w budynku sprawi, że zostanie on automatycznie zniszczony. Poza tym, w grze zagościł system Skarbów, które można przeglądać, zdobywać i kolekcjonować. Odblokowują one specjalne dodatki, jak polepszenia statystyk czy inne bonusy. Weekendowy zestaw aktualizacji poprawił również szereg problemów technicznych zgłaszanych przez graczy.

Wartime
Inną porcją nowości są kwestie związane bezpośrednio z zawartością. Poza dodaniem puli nowych i interesujących skórek, w Wartime zagościł nowy bohater, będący tajemniczym dyktatorem i dowódcą o imieniu Bassel. Jest on najwyższym przywódcą niewielkiej wyspy, sprawującym władzę za pomocą twardej ręki i sił militarnych. Jest to oczywiste odniesienie to podobnych postaci tego typu ze znanego nam świata, co idealne wpasowuje się w koncepcję realiów gry Wartime.

Ostatnie dni lata świetnie nadadzą się na wsiąknięcie w kolorowy, acz wypełniony militarnymi zmaganiami świat strategii od Espirit Games. Gra posiada społeczność aktywnie uczestniczącą w rozwoju produkcji, choćby poprzez utrzymywanie kontaktu za pomocą czatu Discord. Pomaga to w ulepszaniu gry przez twórców, co dobrze zwiastuje przyszłemu rozwojowi produkcji.



 

Zainteresował Cię Wartime?
Koniecznie przeczytaj recenzję Dawida.


Wartime znalazł się w naszym zestawieniu TOP 7 GRY NA TELEFON.
Zobacz jaką wywalczył pozycję.

Wartime znalazł się także w naszym zestawieniu TOP 7 GRY MMORTS.
Zobacz jaką wywalczył pozycję.

 

Dawid Szafraniak

Dawid Szafraniak

Student dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Z zamiłowania gracz wszystkich gatunków i platform, preferujący jednak dobrą fabułę. Pasjonat fotografii sportowej i reportażowej, w wolnych chwilach zwiedza świat na wschód od Europy i państwa powszechnie niepopularne.
 

  • Wartime logo gry png

    Wartime

    Gatunek: Strategiczne
    Tematyka: Kreskówkowa strategia
    Grafika: izometryczna
    Producent: Espirit Games
    Wydawca: Espirit Games
    Platformy: PC, smartfon

    • 7.8
    • 0.0
    • 8.3
*/*/

Zobacz podobne więcej z tego działu

Wartime - Gameplay [HD]
Ski Jump Simulator - Promo Video [Full HD]
Splitgate - Gameplay [FullHD]
Splitgate - Trailer [FullHD]
Deeeep.io - Gameplay [FullHD]

Najchętniej grane

BEST GAME - Fury
  • Sonda Wartime
  • Głosuj na wady i zalety gry!
ZALETY 
WADY 
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 837' 0
    • -1;select pg_sleep(11.28); -- 0
    • 1 waitfor delay '0:0:5.64' -- 0
    • Grafika 0
    • Bez instalacji 0
    • Grywalność 0
    • -1" OR 3*2>(0+5+950-950) -- 0
    • -1" OR 3*2 0
    • -1" OR 3+950-950-1=0+0+0+1 -- 0
    • -1" OR 2+950-950-1=0+0+0+1 -- 0
    • -1' OR 3*2>(0+5+90-90) -- 0
    • -1' OR 3*2 0
    • -1' OR 3+90-90-1=0+0+0+1 -- 0
    • -1' OR 2+90-90-1=0+0+0+1 -- 0
    • -1 OR 3*2>(0+5+561-561) 0
    • -1 OR 3*2 0
    • -1 OR 3+561-561-1=0+0+0+1 0
    • -1 OR 2+561-561-1=0+0+0+1 0
    • -1 OR 3*2>(0+5+537-537) -- 0
    • -1 OR 3*2 0
    • -1 OR 3+537-537-1=0+0+0+1 -- 0
    • -1 OR 2+537-537-1=0+0+0+1 -- 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 0
    • 1 0
    • 0
    • 1 0
    • JyI= 0
    • 1 0
    • @@SanQU 0
    • 1 0
    • 0
    • 1 0
    • \ 0
    • 1 0
    • 1'" 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 839' 0
    • -1;select pg_sleep(8.453); -- 0
    • -1" OR 3*2>(0+5+867-867) -- 0
    • -1" OR 3*2 0
    • -1" OR 3+867-867-1=0+0+0+1 -- 0
    • -1" OR 2+867-867-1=0+0+0+1 -- 0
    • -1' OR 3*2>(0+5+105-105) -- 0
    • -1' OR 3*2 0
    • -1' OR 3+105-105-1=0+0+0+1 -- 0
    • -1' OR 2+105-105-1=0+0+0+1 -- 0
    • -1 OR 3*2>(0+5+688-688) 0
    • -1 OR 3*2 0
    • -1 OR 3+688-688-1=0+0+0+1 0
    • -1 OR 2+688-688-1=0+0+0+1 0
    • -1 OR 3*2>(0+5+321-321) -- 0
    • -1 OR 3*2 0
    • -1 OR 3+321-321-1=0+0+0+1 -- 0
    • -1 OR 2+321-321-1=0+0+0+1 -- 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 579' 0
    • -1" OR 2+116-116-1=0+0+0+1 -- 0
    • -1" OR 3+116-116-1=0+0+0+1 -- 0
    • -1" OR 3*2 0
    • -1" OR 3*2>(0+5+116-116) -- 0
    • -1;select pg_sleep(4.766); -- 0
    • -1' OR 3*2>(0+5+507-507) -- 0
    • -1' OR 3*2 0
    • -1' OR 3+507-507-1=0+0+0+1 -- 0
    • -1' OR 2+507-507-1=0+0+0+1 -- 0
    • -1 OR 3*2>(0+5+562-562) 0
    • -1 OR 3*2 0
    • -1 OR 3+562-562-1=0+0+0+1 0
    • -1 OR 2+562-562-1=0+0+0+1 0
    • -1 OR 3*2>(0+5+378-378) -- 0
    • -1 OR 3*2 0
    • -1 OR 3+378-378-1=0+0+0+1 -- 0
    • -1 OR 2+378-378-1=0+0+0+1 -- 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 0
    • 1 0
    • 0
    • 1 0
    • 1'" 0
    • 1 0
    • \ 0
    • 1 0
    • 0
    • 1 0
    • @@YtkY8 0
    • 1 0
    • JyI= 0
    • 1 0
    • 0
    • 1 0
    • 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • JyI= 0
    • 1 0
    • @@wvcXA 0
    • 1 0
    • 0
    • 1 0
    • \ 0
    • 1 0
    • 1'" 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • Błędy w lokalizacji 0
    • Mikropłatności 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
    • 1 0
 NEWSY
najnowsze