• ranking gry mmorpg topowe online
  • darmowe gry do pobrania na pc i komputer
  • poradniki gry na komputer darmowe
  • wirtualny świat rewolucja gra online
  • wydarzenia eventy gaming gry komputerowe
  • indie games gry niezależne

Kampania #PlayApartTogether przeciwko COVID-19

Kampania #PlayApartTogether przeciwko COVID-19

W obliczu pandemii wszyscy zdajemy sobie sprawę z tego, jak istotne jest pozostanie w domach i unikanie rozprzestrzeniania się wirusa COVID-19. W związku z tym, doszło do porozumienia największych firm z branży elektronicznej rozrywki, które zdecydowały się na wsparcie i promowanie zaleceń Światowej Organizacji Zdrowia. W ramach tego doszło do uruchomienia inicjatywy #PlayApartTogether, mającej zachęcać ludzi do pozostania w domu i wspólnej zabawy growej przez Internet.

#PlayApartTogether

„Bez względu na to, gdzie się znajdujemy i w jaką grę gramy, dużo zależy właśnie od nas” - tak brzmi główne przesłanie akcji i podmiotów za nią odpowiedzialnych. W ramach tego, gracze są zachęcani do podjęcia odpowiedzialnej pozycji wobec pandemii COVID-19 i stosowania się do odgórnych wytycznych WHO, a także osób rządzących. Akcja uzyskała szerokie poparcie największych graczy z rynku, a w szczególności tych, którzy swoich fanów przyciągają produkcjami nastawionymi na rywalizację online. Mowa tutaj choćby o Activision Blizzard, Amazon Appstore, platformie streamingowej Twitch, Big Fish Games czy Riot Games, odpowiedzialnych za szalenie popularne League of Legends. Poniżej wypowiedzi niektórych osób z uczestników akcji.

Activision Blizzard - Bobby Kotick, dyrektor generalny
„Zapewnienie bezpiecznej łączności między ludźmi nigdy przedtem nie miało tak krytycznego znaczenia, jak ma to miejsce obecnie. Gry to doskonała platforma, ponieważ zapewniają łączność między ludźmi przez pryzmat radości, celowości i znaczenia. Jesteśmy dumni, że możemy uczestniczyć w tak wartościowej i koniecznej inicjatywie”.

Big Fish Games - Jeff Karp, dyrektor zarządzający i prezes„Prawdopodobnie nigdy przedtem solidarność dla dobra sprawy nie była tak ważna jak w obecnej sytuacji, gdy mierzymy się z pandemią COVID-19. Jako globalna społeczność wydawców gier mamy nadzieję dotrzeć z technicznymi wytycznymi WHO do milionów graczy za pośrednictwem naszych gier, które dołączyły do kampanii #PlayApartTogether. Dzięki takim grom, jak Cooking Craze, Gummy Drop, Decurse i Fairway Solitaire możemy dzielić się ważnymi komunikatami WHO na temat bezpieczeństwa jednocześnie pokazując naszej członkom społeczności, że nie są sami. Wszyscy jesteśmy w tym razem, nawet jeżeli pozostajemy w naszych domach”.

Dirtybit - Anette Staloy, wiceprezes ds. marketingu i biznesu
„Naszą misją jest umożliwienie graczom kreowania niezapomnianych chwil przeżywanych razem, a głównym celem zawsze było tworzenie gier społecznościowych. Nasi gracze na całym świecie dzielą się ciepłymi historiami o tym, jak wiele dla nich znaczy możliwość łączenia się i pozostawania w kontakcie z przyjaciółmi i rodziną za pośrednictwem naszych gier wyścigowych Fun Run. Jesteśmy wdzięczni za możliwość udziału w inicjatywie #PlayApartTogether, dzięki której pomożemy zachęcać graczy do stosowania się do zaleceń zdrowotnych WHO i władz lokalnych”.

Glu Mobile - Nick Earl, prezes i dyrektor generalny
„Gry mają moc nie tylko jako rozrywka, ale również jako sfera, która może łączyć ludzi w trudnych czasach. To dla nas zaszczyt, że możemy połączyć siły z innymi podmiotami z branży gier, wspierając Światową Organizację Zdrowia zachęcając światową społeczność graczy do uczestniczenia w inicjatywie #PlayApartTogether. Dzięki różnym grom z oferty Glu aktywnie zachęcamy graczy do stosowania się do wytycznych WHO i lokalnych organów ds. zdrowia w celu troski o zdrowie i bezpieczeństwo rodzin i społeczności”.

Jam City - Chris DeWolfe, współzałożyciel i dyrektor generalny
„W Jam City wiemy, że wiele osób szuka w grach odreagowania stresu i odrobiny radości w tych niebezpiecznych czasach. Jako firma z sektora gier łącząca miliony graczy wzywamy wszystkich do #PlayApartTogether, w celu zmniejszenie liczby zachorowań i położenia kresu COVID-19”.

Kabam - Tim Fields, dyrektor generalny
„Kaban zapewnia światu rozrywkę, a rola podmiotów z tego sektora nigdy dotąd nie była tak ważna, jak w obecnych trudnych czasach. Kam wspiera inicjatywę #PlayTogetherApart – stosując się do mądrych wytycznych WHO możemy zmniejszyć obciążenie pracowników służby zdrowia i uratować życie wielu osób. Czy to nie jest najlepszy moment na nadrobienie zaległości w ulubionych tytułach i wypróbowanie nowych gier? Możesz być bohaterem grając z przyjaciółmi i pozostając w domu”.

Maysalward - Nour Khrais, założyciel i dyrektor generalny
„Każdy musi odegrać swoją rolę w zwalczaniu tej pandemii i ograniczeniu jej rozprzestrzeniania. Zostanie w domu to ważny sposób na chronienie siebie i społeczeństwa od tego zagrożenia. W Maysalward angażujemy się w zapobieganie rozprzestrzenianiu się choroby, dlatego dołączamy do #PlayApartTogether i wypuszczamy nowe gry dające większe możliwości gry w sieci. Zostań w domu, bądź bezpieczny”.

Playtika - Robert Antokol, dyrektor generalny
„W spółce Playtika wierzymy, że nawet w najcięższych czasach zabawa jest nieodłączną częścią życia. Z dumą propagujemy komunikaty WHO i uczestniczymy w koalicji liderów świata gier na rzecz kampanii #PlayApartTogether. Wpisując się w tą istotną reakcję na pandemię COVID-19, Playtika w pełni angażuje się w pomoc w zachowaniu bezpieczeństwa i poczucia łączności osobom na całym świecie”.

Pocket Gems - Ben Liu, dyrektor generalny
„Gry mogą być źródłem potrzebnej rozrywki, a jednocześnie promować łączność. W tych czasach pełnych wyzwań Pocket Gems wraz ze swoimi programistami wspiera kampanię #PlayApartTogether, aby wzmocnić oddziaływanie najważniejszych komunikatów Światowej Organizacji Zdrowia. Mamy nadzieję, że graczom spodobają się nowo dodane treści i bonusy w naszych grach na urządzenia mobilne, takich jak Episode czy War Dragons, z którymi dostaną również ważne przypomnienia od Światowej Organizacji Zdrowia”.

Riot Games - Nicolo Laurent, dyrektor generalny
„Zachowanie odległości między ludźmi nie powinno oznaczać izolacji. Zachowajmy odstęp i podejmijmy inne kroki zdrowotne, takie jak częste mycie rąk, co pozwoli nam spłaszczyć krzywą i angażować się w #PlayApartTogether, aby przezwyciężyć ten kryzys. Dla graczy Riot Games granie w gry to coś więcej niż tylko gra, to ważne dążenie w życiu. A w chwili obecnej milionom graczy na całym świecie gry mogą pomóc ratować życie. Wygrajmy razem to najważniejsze starcie z pandemią COVID-19”.

Twitch - Michael Aragon, starszy wiceprezes ds. treści
„Gry to to, co zrzesza ogromną część użytkowników Twitcha każdego dnia. Inicjatywa #PlayApartTogether przypomina, że nawet kiedy musimy zachować od siebie odległość, dalej możemy cieszyć się grami, które lubimy i pozostawać w kontakcie online z innymi. Chętnie dzielimy się najważniejszymi komunikatami przekazywanymi przez WHO z innymi członkami inicjatywy w celu dalszego zapewniania miejsca, w którym ludzie mogą spotkać się, grać w gry i tworzyć społeczność”.

Unity Technologies - John Riccitiello, dyrektor zarządzający
„W Unity wierzymy, że świat jest lepszym miejscem jeżeli jest więcej twórców gier i graczy. Nieważne, czy grasz w ulubioną grę z przyjaciółmi w internecine, czy uczysz się, jak stworzyć swoją pierwszą grę korzystając teraz z którejś z naszych w pełni dostępnych inicjatyw w zakresie kodowania. #PlayApartTogether może sprawić, że gracze ochronią i siebie, i swoje rodziny. Z niecierpliwością oczekujemy współpracy z przemysłem gier komputerowych na świecie, aby dzięki naszym działaniom liczba zachorowań nie wzrosła”.

YouTube - Ryan Wyatt, Global Head of Gaming
„Od 15 lat YouTube tworzy społeczność, w której ludzie robią coś osobno, ale razem poprzez filmiki #withme – teraz jednak ważniejsze są inicjatywy #StayHome i #PlayApartTogether. Niektóre z najbardziej wpływowych chwil na YouTube tworzą osoby, które aktywnie łączą się ze swoimi fanami i twórcami gier z całego świata za pomocą streamingów na żywo. Gracze wiedzą jak się jednoczyć, nawet jeśli robią coś osobno, dlatego zachowajmy ostrożność w tym czasie i nie przyczyniajmy się do wzrostu liczby zachorowań”.

Zynga - Bernard Kim, prezes ds. działalności wydawniczej
„Naszą misją w Zynga od zawsze jest jednoczenie świata za pośrednictwem gier, co zyskuje nowy wymiar w czasie kryzysu na świecie. To dla nas ogromny zaszczyt wspierać ważną pracę Światowej Organizacji Zdrowia i zapewniać naszym graczom system wsparcia w okresie zachowywania fizycznej odległości. Inicjatywa #PlayApartTogether skłania do pozytywnego podejścia i porusza społeczeństwo, co może nam pomóc w radzeniu sobie obecnie z pilnym zadaniem”.

 

Dawid Szafraniak

Dawid Szafraniak

Student dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Z zamiłowania gracz wszystkich gatunków i platform, preferujący jednak dobrą fabułę. Pasjonat fotografii sportowej i reportażowej, w wolnych chwilach zwiedza świat na wschód od Europy i państwa powszechnie niepopularne.

 


  • Ski Jumps logo gry png

    Ski Jumps

    Gatunek: Sportowe & wyścigi
    Tematyka: Skoki narciarskie gry
    Grafika: tekstowo-graficzna
    Producent: SuperNova Interactive
    Wydawca: SuperNova Interactive
    Platformy: WWW, PC, smartfon

    • 7.7
    • 0.0
    • 8.3
.

Najchętniej grane

BEST GAME - ANGELS FURY - FANTASY
  • Sonda Ski Jumps
  • Głosuj na wady i zalety gry!
ZALETY 
WADY 
 NEWSY
najnowszee